Thursday, September 24, 2009

Hari Raya Puasa

20 sept 09 ialah hari raya yg disambut seluruh umat islam di dunia.. tul x!! (sambil menjerit)

al-kisah pada malam raya aku ngan jiran2 aku ape agie pegila takbir raya rumah ke rumah baik x aku? heh. padahal.. ade la dlm 5 rumah ok latu drpd xde rumah.. n ade ke patut ade sorank pakcik tu suruh aku takbir (mmg patut pon) ape lagi mengemang bulu roma pakcik2 ni dga aku takbir heh! padahal... keesokan harinye awal tu! aku bangun memecah rekod dunia kalah usian bolt heh!.. ( eh jgn igt aku xsolat subuh) bile da siap2 pakai baju melayu siap ngan sampin pukul 8 trus grak gi masjid kolej universiti islam selangor n solat sunat raya lah aku disana..time masuk je khutbah peh! ape agi bershuffle2 kepala dia buatnye kat masjid asyik angguk2 je kepala.. ngantokkan haha..

moral of the story: jgn shuffe kepala di masjid kang kena sepap! ngan tok imam

No comments:

Post a Comment