Tuesday, September 29, 2009

Praktikal

sebut pasal praktikal je hmm perghh!! malas dowh nk pergi dah bape hari aku tak datang ni hahaha mcm company bapak ko je sesuka hati tak datang... heee

30sept jam 8pagi.. trut.tut.trut.tut.. aku menelefon bos segala bos kat company tu..

anep : hello as'kum (dalam keadaan cuak)

bos : wa'salam sape ni

anep : ni anep la.

bos : ohh anep, eh asal lama hang tak datang kerja?

anep : mnta maaf saya jaga bapak saya kat rumah ( ceh! tapi mmg btul pon heh)

bos: camne bapak sehat?

anep : alhamdulilah bole la jalan skit2, arini ade projek x ?

bos: eh arini tak de pape, just hang gi clean2 skit bengkel tu , mggu depan baru start kerja..

anep; ( meloncat kegembiraan) eh yeke la baru semangat nk datang kerja ni (heee)

bos : datangla lau tak nak tak ape.

anep: ok2 nnti saya datang ok

itu jela perbualan aku dan bos segala bos kat company aku..

the moral of story : jangan pijak kepala orang (haha)

No comments:

Post a Comment